Løbende opdateret liste over litteratur til mit speciale:
Bøger:
Schumann & Thorson (2007): Internet Advertising
Haugtvedt et. al (2005): Online Consumer Psychology
Philip Kotler (2006): Marketing Management, 12th ed. Kapitel 1, 13th ed. (2009)
Burns, Alvin C. & Bush, Ronald F. (2003): Marketing Research, 4th ed.
Kvale, Steiner (1997): Interview - En Introduktion Til Det Kvalitative Forskningsinterview
Specialer:
Vestergaard, Karsten ; Lund Laursen, Troels (2008): Sig det videre… - Netværksbaseret markedsføring på Facebook.com. Aalborg Universitet.
Larsen, Malene Charlotte (2005): Ungdom, venskab og identitet - en etnografisk undersøgelse af unges brug af hjemmesiden Arto. Aalborg Universitet.
Artikler:
Firat, A. Fuat and Shultz, Clifford J. (1997): From segmentation to fragmentation: Markets and marketing strategy in the postmodern era. European Journal of Marketing
Schindler, Robert M. and Bickart, Barbara (2005): Published Word of Mouth: Referable, Consumer-Generated Information on the Internet. Online Consumer Psychology.
Lewis et. Al. (2005): Understanding Pass-Along Emails: Motivations and Behaviours of Viral Consumers. Online Consumer Psychology.
Meeyoung Cha et. Al. (2008): Characterizing Social Cascades in Flickr.
Diverse guides og blogs:
Facebook.com (2008): Facebook Insider's Guide to Viral Marketing
se også "blogs jeg læser" og "links" i højre side
Links:
Vendor Relationship Management
26. november 2008
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar